2014. július 22., kedd

212. bejegyzés: Fürdőruha inspiálta kihívás 3.


Ismét késéssel, de szerettem volna megcsinálni a fürdőruha inspirálta kihívás minden napját szóval elhoztam ezt is. Nem szerettem volna csíkokat festeni, mint a tengerészmintásnál sem, de szükségesnek éreztem.. Szabad kézzel és ezzel a narancs lakkal nem nagyon ment, így díszítőszalaggal csináltam meg, ami nekem soha nem megy jól és elég béna lett. :( Két körmömet is csíkosra szerettem volna, de úgy döntöttem, hogy egyet is elég volt megcsinálni.. :D
A középsőujjamon és a gyűrűsujjamon a körmöt fehérre festettem, a középsőujjamat bepöttyöztem, míg a gyűrűsujjam lett a csíkos. A többi körmömet mentazöldre festettem és ők mind pöttyösek lettek. Aztán tegnap végre beszereztem egy matt fedőlakkot és teljesen belebolondultam szóval most is azt használtam. :)





Használt lakkok:
Mentazöld: AVON - sprightly mint
Fehér: Lora
Narancs: Salvadore 239
Fedőlakk: Lovely matte top coat

Nektek, hogy megy a körmökön a csíkok festése?
Szeretitek a matt körmöket?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jólmutat ez a mani matton :D szép a körömformád :)

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon belebolondultam most a mattba. :D Koszonom bar nekem ez most jelenleg hosszunak szamit, mert max akkorara no meg, aztan letorik.. :(

      Törlés
  2. Klassz lett! A matt hatást én is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena