2014. augusztus 5., kedd

224. bejegyzés: DIY flitterek


Mostanában több DIY dolgot is készítettem. Ezek közé tartoznak a flitterek, amiket ma csináltam.
Van egy körömlakkos naplóm, (majd róla is mutatok képeket) és ahhoz szükségem volt lyukasztógépre, így apukámtól kaptam egyet. Már régóta szerettem volna. Ugye a kis papírdarabokat, amiket a lyukasztás során kivág a gép, fel lehet használni. Nagyon aranyosak ezek a kis köröcskék. 
Voltak szép papírjaim, amik egyszer még egy régi origamikészlet darabjai voltak. 
Háromféle flittert készítettem. Csináltam pirosat, kéket és zöldet. A kék és a piros ugyanolyan papírból készült. Ezek fényesek voltak, az egyik oldala mindkettőnek arany színű, szóval lehet használni aranynak is és pirosnak vagy kéknek is.  A másikféle az egy ilyen átlátszó fóliaféle papírból készült. Háromféle színből csináltam, sötétzöldből, világoszöldből és fehérből. Szerintem elég jól összeillenek a színek. :)
Ezeket a flittereket eddigi elgondolásom szerint lehet használni körmökre, még nem tudom, hogy tényleg így van e. De nemsokára kipróbálom. És ha jól sikerült akkor mindenféleképpen hozok róla manit. :)
A képekét elnézést kérek, a fényképezőgépem utazni van. :/


A kellékek: lyukasztógép, olló és papír


Lyukasztás közben. Kicsit kézstrapáló dolog ennyit kilyukasztani. De jó móka is lehet, ha szereted nyomogatni lefelé. :'Dd


Kékek


Pirosak


Zöldek


Ti szoktatok DIY cuccokat csinálni?



Ui.: Ha valaki tud valamilyen jó körömlakk tárolási módszert az légyszí írja meg nekem hozzászólásba! Előre is köszönöm! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena