2014. augusztus 11., hétfő

226. bejegyzés: Körömlakk tárolási módszerem :)






Mostanában hatalmas körömlakkrendezgetésekben voltam. Nagyon sokat agyaltam azon, hogy hogyan rendezgessem el őket. A régi polcukat kinőtték és hogy átláthatóak legyenek nem nagyon tudtam mit kitalálni. Aztán maradtam a régi jól bevált cipősdobozos módszernél, igaz ezzel nem nagyon lesznek átláthatóak, ezért eszembe jutott valami. Nem tudom hol láttam már azt a megoldást, hogy egy másik ecsettel a körömlakk kupakjának a tetejére festünk belőle egy kicsit, hogy könnyebben fel lehessen ismerni. Ez az egymárkájú lakkoknál elmaradhatatlan volt, hiszen azoknak általában ugyanolyan a kupakjuk és mivel csak ennyit látunk belőle így nehéz megkülönböztetni őket. De vannak olyan lakkok is, mint például az Essence lakkok, nekik olyan színű a kupakjuk, amilyen színű lakk van bennük, na az ilyen esetben nem volt szükség erre a megoldásra. De a legtöbb lakknál igen. A bejegyzésbe a csillámokat, ecseteket és az ilyesmiket is beleraktam, ugyanis nekik is találtam új helyet ugyanúgy a cipősdobozos módszerrel.
A lakkokat márkák szerintem raktam egy dobozba, és öntapadós címkékre ráírtam, hogy milyen márkájú lakkok vannak az adott dobozban és a doboz elejére ragasztottam őket.



Ez lenne az első doboz és a tartalma. Ő majdnem teljesen tele lett. Ide kerültek azok a lakkok, amelyek a címkére vannak írva. Gondolom ennek a felét sem ismeritek, mert nem nagyon szoktam olyan nagy márkás lakkokat venni, inkább maradok az olcsónál, de jó minőségűeknél. :)



Ez pedig a 2. doboz és a tartalma. :)



Ez pedig a 3. doboz. Ő még csak kb. a negyedéig van. Nagyobb részben a kevert lakkjaim teszik ki ezt a dobozt és azok a lakkok, amelyek márkájából csak egy darab van. :)



Gondolom feltűnhetett, hogy ez egy cipősdoboz teteje. Igen, az. Nem szerettem volna egy teljes cipősdobozt a tégelyes díszeknek, mert az túl mély lett volna, ezért csak az egyiknek a tetejét használtam fel. :)



2 ilyen vékony kis cipősdobozom is volt. Az egyikbe kerültek a matricák, körömlakklemosók, a szivacsom, ez az üveges kaviárgyöngy, csipke és a körömlakkmintáim. Pont kényelmesen elfértek benne. :)



Az 5. dobozba, ami ugyanolyan vékony, mint az előző, kerültek a körvetkező dolgok. Egy ilyen tartó, amibe különféle díszítődolgokat tárolok. És egy tároló, ami eredetileg mécsestartó volt, de nem szeretjük az olyan mécsestartókat, amelyek nem átlátszók, így befogtam tárolónak. Az ecseteket, körömreszelőket, körömragasztót, körömmágnest, fogpiszkálókat, és celluxot raktam bele. :)


Ti hogyan tároljátok a lakkjaitokat?

2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena