2014. augusztus 30., szombat

233. bejegyzés: Augusztusi haul II.


Nos, most hozom a tegnapi haul bejegyzés második részét. Ebben a ruhákat válogattam össze. Jön a suli és ilyenkor mindig nagy bevásárlás van ruhákból. :)
2 ruhát vettem az F&F-ben, 5 db ruhát a kínaiban, 1-et pedig turiban vettem. :)
Na, de nem is magyarázok tovább.. Jöjjenek a képek. :)


F&F


Ma tartottuk a szokásos suli előtti bevásárlást. Először a Kisvárdai Tesco-ba mentünk tanszerekért, de ott van F&F is és körülnéztem. Amikor megláttam ezt a cuki cicás (vagy fogggalmam sincs, hogy mi van rajta, talán hiúz) pólót egyből imádtam, a rózsaszín színe és ez a kis állat is rajta nagyon megtetszett. 1590 Ft-ba került. :)


Vettem még ugyanitt egy nadrágot is. Ez egy farmeros anyagú leggings szerintem.. Vagy nem tudom. A lényeg, hogy ehhez képest tök kényelmes és a dereka is gumis szóval nem kell gombolgatni. :)
És csak 3450 Ft-ba került. :)

Kínai

2 kínaiban voltunk és az egyikben vettem ezt a cipellőt. Eredetileg egy őszi bakancsot szerettem volna, de amikor ezt megláttam úgy döntöttem, hogy ezt veszem most meg, a bakanccsal még ráérek. Ebből a cipőből is lehet bakancsot "varázsolni", ugyanis ha felhajtom a szárát olyasmi lesz, és így amúgy is sokkal jobban tetszik nekem. :) És csak 2500 Ft volt, szerintem teljesen megérte. :)


A másik kínaiban már több dolgot vásároltam. Közéjük tartozik ez a bordó színű leggings, amit eredetileg tesi órára vettem, bár lehet hogy nem az lesz végül a sorsa, még nem tudom. Amúgy 1300 Ft volt. :)


Aztán vettem egy teljesen ugyanilyen leggings-et, csak rózsaszín színűben. Amúgy nagyon jó anyaga van, szerintem elég tartós lesz és nagyon kényelmes is. Ő is 1300 Ft volt. :)


Aztán kellett egy fekete nadrág is. Farmert nem szerettem volna venni, mert az nagyon kényelmetlen. Ez ilyen pamutos anyagú és nagyon kényelmes. Öv is járt hozzá és ilyen díszcipzár van rajta. Nagyon tetszik, kis egyszerű. 3400 Ft volt. :)



Aztán ez volt ez a darab, amit csak teljesen szórakozásból tettem bele a kosaramba mielőtt bementem a próbafülkébe. Aztán felpróbáltam és egyszerűen annyira cuki volt, hogy hihetetlen. Ezéééret hazahoztam és most imádom, biztosan nagyon sokat fogom hordani. :) Kb. 3800 Ft volt, a címkéjét valahol útközben elhagytuk és nem emlékszem pontosan. :)



Aztán még volt ezt a felső, ami nagyon megtetszett. Legjobban azért, mert leopárdminta van rajta és mostanában nagyon rá vagyok kattanva. 2300 Ft volt. :)

Turi


Ez a felső egy nagy eseményhez fűződik, ugyanis tegnapelőtt életemben először jártam turiban. Nem tudom miért de eddig nem voltam még soha, mert anyukámékkal nem volt szokásunk turiban vásárolni. És most a barátnőimmel bementünk egy Hádába és én egyből találtam egy pulcsit, a pulcsi amúgy F&F-es és olyan 150-200 Ft körül lehetett. :)



4 megjegyzés:

  1. A cicás felső nagyon jól áll :) Persze a többi is, de azt annyira jó nézni rajtad ^^ Ja, és a cipő/csizma is nagyon begyere.

    VálaszTörlés
  2. A mellényre, és a music-os pólóra szavazok! :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena