2014. október 28., kedd

290. bejegyzés: Weekly Nail Art Challenge October - Week 4: Pink ribbon


Most talán majdnem időben hozom a kihívás 4. heti témájának a manikűrjét. :)
A hét témája a rózsaszín szalag volt, a mellrák elleni küzdelem nemzetközi jelképe. Ehhez készítettünk most manit. Igazából nagyon szép manikat lehet erre a témára készíteni, mivel rózsaszín és ez a kedvenc színem.
A manikűrrel, amit készítettem nem vagyok teljesen megelégedve. A szalagok nem sikerültek valami jól, de már nem készítettem újat. :(
A szalagok a gyűrűsujjamra és a hüvelykujjamra készültek. Ezeken az ujjaimon alapnak egy világos rózsaszín Charm Limit lakkot használtam. A szalagokat még díszítettem egy Sissi ezüst glitteres lakkal is. :)
A többi körmömre ugyanaz a lakk került, amivel a szalagokat festettem meg. Ez egy sötét rózsaszín Lora lakk, amit nagyon szeretek. Igaz, nem látszik, de ezekre a körmeimre háromféle glitteres fedőlakkot is használtam. Az Essence Colour & Go - 105 Party Princess lakkját, a Sissi 28-as pink glitteres lakkját és a 60-as ezüst glitteres lakkját. :)





4 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena