2014. december 23., kedd

359. bejegyzés: Piros - Fehér homokhópelyhek



És akkor bemutatnám a verseny győztesét. Ő nyert 5:3-ra. :Dd
A vetélytársát ITT tekinthetitek meg.
Szerintetek is neki kellett volna győzni? :)
Nos, a lényeg az, hogy ő fog a körmeimen virítani karácsonykor.
A piros körmeimet úgy hoztam össze, hogy a Miss sporty crush on you 061-es lakkjával 2 rétegben lakkoztam és erre kentem még egy réteget az oh my gem 002-eséből is. :)
A fehér körmeimre a Lovely snow dust fehérjét kentem. És ezekre a körmeimre kerültek a piros hópelyhek, amiket szintén egy miss sporty lakkal festettem meg, de ez a lakk már a klasszikus fajtából való. A hópelyhek közepére itt is került egy-egy kövecske. :)










2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena