2015. január 29., csütörtök

393. bejegyzés: Januári körömkihívás - Forrócsoki, forralt bor, tea


Elérkeztünk a Januári körömkihívás utolsó témájához.
A kihívás nagyon tetszett. Sokat agyaltam a témákat és ezt élveztem is. :) Bár amennyire szomorú vagyok, hogy vége van ennek a kihívásnak, annyira örülök, hogy vége a januárnak. Az életképes bejegyzésben már említettem mennyire utálom.. De amilyen gyorsan megy az idő hihetetlen milyen hamar vége lett. Még kettőt pislogunk és a február is ugyanígy elrepül. Hajaj. :(
Az utolsó téma a forrócsoki, forralt bor, és tea volt. Én a forrócsokit emeltem ki e három körül. A középső ujjamat rózsaszínre festettem és erre festettem egy bögrét, benne gőzölgő forrócsokoládéval. A többi körmömre pedig a Catrice fekete-ezüst homoklakkját kentem fel. :)





8 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena