2015. február 22., vasárnap

414. bejegyzés: Életképek #14 | Instagram


Már lassan egy hónapja nem volt életképes bejegyzés. Nem volt elég képem sajnos. De most megint itt vagyok a következővel. :)
Kezdeném a kajákkal.
Rengeteg ételt posztoltam az elmúlt egy hónapban. Ettem az egyik kedvencemet, Kinder maxi king-et. Imádom. :3 Még a mikuláscsomagomból kotorásztam elő ezt a kindertojást, ugyanis nem nagyon eszek csokit és még a fele kb. ott van.. :D Ettem sok-sok mandarint is, mert már 3 hete beteg vagyok és anyu folyamatosan tömi belém fele, mert ugyebár "az vitamin". :D
Múlthéten szalonnát is sütöttünk. Nagyon szép idő volt, és amikor már 10 C° fölött van a hőmérséklet, akkor a család már kint főzőcskézik. Nagyon szeretjük. :)
Ittam fini forrócsokit is cuki hóemberes bögréből. És anyuci csinált nekem tökfőzeléket is. Sajnos nagyon ritkán van, mert a családban csak én szeretem. Viszont én nagyon. És anyu újra próbálkozott házilag kínait csinálni. Nagyon fini lett. :)
Nehéz elhinni, de azt a Milka bon-bont én faltam be egyedül.. Ennyi csokit talán még soha nem ettem meg egyszerre.. :D 
"Főztem" is magamnak. Igen, a főzési-sütési kapacitásom a tükörtojásig, rántottáig és a sült virsliig, szalámiig terjed.. :D
Ezen a héten is kint sütöttünk. Sült krumplit, sült virslit, kolbászt. :)
Múlthéten már voltam 2 napot iskolában. És azelőtt is négyet. Kezdek gyógyulgatni már-már teljesen. :) 
Na, meg persze sokat nasiztam is. :)
Még, amikor a bálban voltunk így csináltam meg a hajamat. :)
Közben megjött 2 rendelt nyakláncom is e-bayről és nagyon odavagyok értük.
És a gyógyulás érdekében vettem pár körömlakkot és körömmatricát is. :$
Közben nagyon gyorsan beköszöntött a tavasz. Egyik nap még nagy havat látunk, másik nap pedig mér a hóvirág virít a kertben.. Ki éri ezt?! :) Én mindenesetre örülök neki. :)
Na meg persze az iskola is folytatódik, de már nem sok van hátra. :)
Az első képen épp az orvosi rendelőben vártam ki a soromat.. :(
Találtam egy nagyon szép idézetet is, ha gondoljátok olvassátok el! Annyira megtetszett, hogy muszáj voltam kiposztolni. :)
Sokat Sims 4-eztem is az itthon töltött idő alatt és nagyon megszerettem a játékot. 
Na, meg persze nyuszikával is sok időt töltöttünk együtt. :)
És csütörtökön bekövetkezett a 3. évfordulónk napja is. :)
Kaptam tőle egy meseszép tortát és egy nagyon szép fülbevalót is. Én egy fotóalbumot készítettem neki és egy kisfilmet. Meg kapott tőlem egy ördög plüsst, mert ő is az! :D
Próbálkoztam sminkeléssel, de ez a dolog teljesen nem az én asztalom.. :D Na, majd gyakorlással lehet később menni fog. :)
És csináltam egy képet az egyik kedvenc cicusos pólómban is.
Báloztunk is. Ahová felvettem a szép E-bayes nyakláncom is. :)
Egyre jobban szeretem azt a nyakláncot. És még egy nagyon rossz szemüveges selfie-t is csináltam. :(
A manikűrök sem maradhatnak ki természetesen. Ezekkel a képekkel egy kis betekintést is nyerhettek a blog jövendőbeli bejegyzéseibe. Ugyanis van köztük olyan mani is, amiről majd csak áprilisban lesz bejegyzés a blogon. Kihívások hiányában jóval előre dolgoztam az 52 hetes kihívásban és a filmes kihívásban is. :)
Volt Manikűrvadász is. És próbálkoztam pedikűrrel is. :)
És csináltam egy cuki szívecskés-körömlakkos képet Valentin-nap alkalmából. :) A kis kivágott szívek amúgy bekerültek a barátomnak készített fotóalbumba. :)
Ezek a manik a februári random kihívásra készültek. Beszálltam énis ebbe a kihívásba, mert nem volt mit alkotnom.. Igaz, hogy az időpontokkal folyamatosan kések, mert nem tudtam előredolgozni, de lényeg, hogy a végén mindent bepótolok. :3
Ebből is egy pár a random kihívásra készült. :)



Nektek, hogy telik a február? 
Várjátok a tavaszt? :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena