2015. április 4., szombat

440. bejegyzés: Életképek #15 | Instagram


A megszokott két hét helyett most dupla ennyit késett az életképes bejegyzés. Már 2 hete folyton próbálom őket valami logikai sorrendbe helyezni, de nem ment.. Így most ez rendhagyó is lesz, mert nem a megszokott montázsokban szerepelnek a képek. :)
Egy hónap alatt rengeteg kép összegyűlt és rengeteg dolog történt. Na, de beszéljenek a képek! :)


A mostani időben nagyon meggyarapodott a lakkjaim száma. És minden másé is. Eléggé sokat vásároltam, az E-bay rendeléseim is megjöttek, a Rossmann-ban is leárazások voltak. Nyertem is Reni nyereményjátékán és még Gift Swap is volt. :)


Fini kajákról is szokásom képeket posztolni. Többször voltunk étteremben. Főleg kínaiban. Nasiztam is sajnos nagyon sokat. És kipróbáltuk anyuval az ázsiai joghurtos csirkét is, ami bár jól néz ki, senkinek nem nyerte el a tetszését. :)



Szokásomhoz híven a manikból van a legtöbb. Ezekkel a montázsokkal mindig betekinthettek a blog jövőjébe, mert minden manikűrt hamarabb posztolok instára. Ha elkészül már akkor mindig kiteszem. :)


A körömlakkjaimat többször is átszámoltam. Jelen pillanatban 198-nál tartok. Hajaj. Sokat festettem körmöt is, olvasgattam, lazulgattam. :)


Nyuszikával átléptük az 1111 napot is, bár ez ma már 1141. Szegénykém pedig megsebesült meccsen és begipszelték a lábát, de ettől tegnap már megszabadultunk hál' istennek. :)


Az iskola is folytatódik, igaz most szünet van, de jóóó! Már nem sokáig tart, hamarosan a nyári is elkövetkezik. :)


És beköszöntött a tavasz is... Ami amúgy nem sokáig tartott. Az idő mostanában nagyon megbolondult.. Egyik percben süt a nap, a másikban a hó esik, aztán fúj a szél, aztán esik eső, aztán még egy kis jég is.. Aztán megint süt a nap.. Ki érti ezt?!


És a végére egy selfie-montázs. Nem tehetek róla.. Menthetetlen önképcsináló vagyok. :(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena