2015. április 13., hétfő

446. bejegyzés: Sweet 17


Sziasztok! :)
Ma van az a nap, amikor elértem azt az életkort, amit soha nem akartam.. Ettől a naptól kezdve, ha azt kérdezik tőlem, hogy hány éves vagyok azt kell mondanom, hogy 17.. Örültem volna, ha legalább még 3x ennyi ideig 16 maradhattam volna, mint ez az egy év.. Már csak egy rövid évem van a felnőtté váláshoz. És én soha nem akarok felnőni. Olyan gyorsan telik az idő.. Még mindig visszaemlékezem az ovira, az általános iskola első napjára, mikor kiskoromban bunkit építettünk a testvéreimmel, a babázásokra, mikor kiskoromban arról álmodoztam, hogy ennyi idős legyek.. Most pedig itt vagyok és visszasírom azt az időt. Igaz, elég hülyén hangzik ez, de nagyon félek a felnőttkortól... Na, de hát egyszer minden eljön. :)



Na, de befejeztem a nyávogást és valami jót is látok a dologban.. A barátommal már a 4. közös születésnapunkat ünnepeltük. Mivel egy napon van a születésnapunk, így mindig közös. Bár ő most még csak a 16.-at töltötte. Amúgy elég kellemesen telt. Fanni barátnőm már szerdán meglepett szülinapi ajándékkal és azóta is folyton érkeztek az E-bayről várt csomagjaim. Aztán pénteken beleestem egy csúnya betegségbe szóval a hétvégén full betegen ünnepeltem át és most is itt ülök a számítógép előtt kötőhártya-gyulladással, torokfájással és minden egyéb jóval. Szóval ez a szülinap is emlékezetes volt valamiről. A hétvégén családi körben tartottunk egy kis összejövetelt, a barátom családja és az enyém is. Ma pedig a barátnőim jöttek át felköszönteni. És amúgy délután háromnegyed 5 óta hivatalosan is 17 éves vagyok. :)


10 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!
    És ne félj a 18 éves kortól, én már a 28-hoz vagyok közelebb, de még mindig nem érzem magam 100%-ban felnőttnek. Szerintem soha nem is fogom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :)
      Az nagyon jo! Remelem nekem is sikerulni fog. :)

      Törlés
  2. Nagyon helyesek vagytok! :) Bárcsak 17 lehetnék, akkor legalább annyi lennék mint amennyinek általában néznek és senki sem kapna sokkot ha elárulom az igazi koromat. :D

    VálaszTörlés
  3. Átérzem a helyzeted, már nekem is kevesebb, mint egy évem van a felnőtté válásig :( Amúgy aranyosak vagytok nagyon! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog szülinapot! ^^ És igazán helyesek vagytok a pároddal :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot így utólag is. :) Mennyi finomság! :D
    Ne aggódj én még mindig abban a hitben vagyok, hogy 20 vagyok... :D Mindig azt hiszem, hogy a 16 évesek 4 évvel fiatalabbak tőlem... Pedig lassan 11-el... :D Valahol nálam ott állt meg az idő... :D De kb 22-éves koromig a 18-al voltam így... :D Mondjuk nem csoda, hogy képzavarban vagyok, a személyim még mindig sokszor elkérik ha alkoholt akarok venni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :) Hat igen, nagyon fincsik voltak es nagyon sok. :D
      Remelem nekem sem fog majd feltunni az eredeti korom kesobb es fiatalabbnak fogom joval erezni magamat. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena