2015. május 22., péntek

472. bejegyzés: Born Pretty Store körömmargaréta TESZT


A harmadik termék, amit a Born Pretty Store-tól választottam tesztelésre az egy körömmargaréta volt. Pont tervben volt már a rendelése így ezt választottam ki. :)
Nem tudom, hogy mit is mondhatnék róla. Annyi, hogy a saját szerencsétlenségem miatt még a teszt előtt elrontottam, ezért néhány köröm meg van a képeken reszelve, ez nem az ő hibájuk, hanem csak az enyém. Ugyanis, amikor a Lora lakkokat teszteltem ITT, több lakk is befogta a körmöket, nos hát lereszeltem róluk az elszíneződést, mert nem igazán tudtam mást tenni. 
Az biztos, hogy nagyon praktikus a körömmargaréta, mert mondjuk ha egy egyszerre több lakkot akarunk tesztelni (mint mondjuk én tizenkettőt), akkor könnyebb erre felkenni, mint mondjuk a saját körmünkre. Vagy gyakorolni is nagyon jó rajta, megfesteni rajtra egy mintát mielőtt a saját körmünkre festjük meg és még sorolhatnám. :)







Ha megtetszett a körömmargaréta, akkor ITT tudjátok megrendelni.
Az MFSQ10 kóddal pedig 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena