2015. július 18., szombat

510. bejegyzés: 52 WNAC - Aztec


Az 52 hetes kihívás heti témája az azték körmök.
Szeretem az ilyen mintákat, de már annyit csináltam, hogy mostanra egy kicsit meguntam már.. :D
A manikűr sem sikerült a legjobban. Így utólag nézve az az álomfogó kicsit sem illik a képbe, mert az ő vonalai túl vékonyak a mintához képest, mivel az nyomdázva van, a többit pedig ecsettel festettem. Hát nem is tudom. Tetszik is meg nem is. Sok dolgok látok benne, ami tetszik és sokat, ami nem. De egy darabig most biztosan nem festek azték körmöket. :D




12 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó lett :) eddig sokszor pasztell színekkel láttam csak ilyen manit, de így ezekkel az erőssebb színekkel is tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En mar nagyon sok feleben lattam es nagyon tetszik, bar most egy kicsit mar rauntam. :D
      Orulok, hogy tetszik! :)))

      Törlés
  2. Gyönyörű lett!! Ügyes vagy!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyönyörű lett,és a videód is szuper :) (mint mindig)

    VálaszTörlés
  4. Épp néztem is, hogy ismét azték mintát készítettél. :D Jól sikerült ez is, de megértem, hogy most kicsit sok volt, én így vagyok a színátmenetes manikkal. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat igen. Muszaj volt mert tema volt az 52 hetes kihivasban igy nem is voltam olyan lelkes a festesnel. :D En imadom a szinatmenetes manikat, csak azutan rengeteget kell takaritani es azt nem szeretem benne. :(

      Törlés
  5. Elég összetett manikűr lett, de tetszik. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena