2015. augusztus 2., vasárnap

518. bejegyzés: 52 WNAC - French mani


Az 52 hetes kihívás heti témája a francia manikűr.
Nagyon szeretem a francia manikat, bár megfesteni kevésbé, mint utána nézegetni magamon, de megéri szenvedni vele. A végek vonalait mindig vékony ecsettel húzom meg aztán, ha hosszú a körmöm, akkor a lakk ecsetével, ha pedig rövidebb, akkor egy vastagabb ecsettel festem ki a végeket.
Ebben a manikűrben a klasszikus fehéret választottam. Először nem ezt festettem, hanem a gyűrűsujjam más volt, de aztán mikor már majdnem készen voltam belerondítottam, így festettem mást a helyére. Valami sokkal-sokkal egyszerűbbet. Az eredeti, amúgy kaviárgyöngyös volt és nem szerettem volna újra felrakosgatni egyesével a gyöngyöcskéket.. Így választottam egy lemezt és fehér lakkal virágokat nyomdáztam a körmömre. Mindig az Essence Give me nude baby lakkját használom franciamaninál és negative space maninál is. Nagyon imádom. :)



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, bár magamon idegen a francia lakkozás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :)
      Nekem is fura, mert nem surun van ilyen eset. :D

      Törlés
  2. Hűha,ez nagyon profi lett! *-* Ha én ilyet tudnék... :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena