2015. augusztus 6., csütörtök

521. bejegyzés: MODA gel effect 301


Ritkán hozok lakkteszteken a blogon, de rájöttem, hogy erre rá kellene szoknom.
Sok lakk úgy tetszik meg nekem is, hogy blogokon olvasok róla vagy látom képeken és eldöntöm, hogy az kell nekem aztán meg is veszem, ha alkalom adódik rá. Nos, lehet, hogy egyszer majd valaki a nálam látott lakkot szeretné majd egyszer megvásárolni. :D
Na, mindegy.. Szóval, ma vettem egy lakkot a fodrászkellékesnél. Anyukámmal éppen bent voltunk mikor megkérdeztem, hogy választhatok e egyet és választhattam. Persze már akkor a lakkokat nézegettem, amikor beléptük és vadászgatós szemmel pillantgattam az állványok felé. Volt sok Moyra lakk, de nem igazán fogtak meg a színek és volt néhány ebből a számomra még ismeretlen márkából is. Tuti, hogy láttam már valahol blogon vagy valahol, de nekem még nem volt hozzá szerencsém. Szóval, ki is választottam ezt a darabot.


Ez a Moda gel effect 301-es.

A színe nagyon megtetszett üvegen keresztül, igazából felkenve is tetszik, de kinek van türelme felkenni 4 réteg lakkot?! 
Ezt a hatást a 4. réteg után értem el, de közelről nézve még így is eléggé csíkos volt.
A lakk amúgy úgy teljes egészében nagyon bejön. Az üvege is valahogy nagyon magával ragadott, szóval olyan különleges. Igen, egy sima kocka üveg, de valamiért nagyon megfogott.
Amúgy a száradási idejével semmi probléma nincsen, mert mire végig értem a körmeimen addigra festhettem a következő réteget, mert teljesen száraz volt. Ami pedig nagyon tetszik még benne az az ecsete, ugyanis lekerekített és szépen felveszi a köröm formáját, így nagyon egyszerű vele dolgozni és teljességgel élvezetes. No, meg az állaga is nagyon jó, tényleg az az igazi gélhatású.
A lakkot amúgy csupán 400 Ft-ért vettem, szerintem ennyiért megérte, mert tényleg nagyon szép. Csak a fedés miatt vonnék le -1-et. :)







Ti ismeritek ezt a márkát?
Hogy tetszik nektek a lakk? :)




6 megjegyzés:

  1. Szép lakk,olyan elegáns :D. Én még nem hallottam felőle,de ezek után ha összefutnék velük,tuti kipróbálnám. Csak valami intenzívebb színt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tenyleg nagyon elegans. :) Hat ja, ha visszafordithatnam en is inkabb a mentat valasztottam volna. :D

      Törlés
  2. Nagyon jól áll neked ez a lakk, én is így vagyok a Maybelline Colorama Latte lakkjával. Gyönyörű, de 3 réteges :) :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! Hat igen, ezeknek a vilagos lakkoknak sajnos ez a gyengeseguk. :/

      Törlés
  3. Nagyon szépek a körmeid*-*
    Jól mutat rajta a lakk:))

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena