2015. augusztus 12., szerda

524. bejegyzés: Summer N.C. - Sailor nails


A nyári körömkihívás mai témája a matróz körmök. 
Ennek hallatán az ember rögtön a pirosra, a fehérre, a kékre, esetleg arany színre gondol. No, meg a vasmacskára és a csíkokra. Én is erre gondoltam, a piros színt igaz nem vittem bele a manikűrömbe, de ezt meg is bántam, mert így utólag hiányolom belőle. :)



Hozzávalók, elkészítés:


A hüvelykujjamra került két réteg a Pretty mix it up nails Goldból. Aztán erre még felkentem egy réteget a Tribal 12-es lakkjából. A mutatóujjamra két réteget vittem fel a Lovely Baltic sand Nr. 6-osból és erre használtam arany strasszokat. A középső ujjamon két rétegben használtam a Lora 04-es lakkot és erre még egy rétegben a Malva ezüst glitteres lakkját is. A gyűrűsujjamon az alap szintén a Lovely Baltic sand Nr. 6-os és erre a Pretty arany lakkal vékony ecset segítségével festettem meg a vasmacskát.  A kisujjamon az alap pedig a Lora fehér lakk, amire aztán a körömszalag segítségével készítettem el a csíkokat. Itt még használtam két pici arany strasszot díszítésképpen. 
Fedőlakként a Da Vinci 0-ás lakkot használtam. :)



4 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena