2015. szeptember 15., kedd

547. bejegyzés: AVON Colortrend Juicy & Pout


Nagyon szeretem az AVON termékeit. Kicsi kórom óta ezeken nőttem fel - mondhatjuk így is. Anyukám minden hónapban leadja a rendelését, így rengeteg termék felhalmozódott már itthon tőlük. Ami nagyon jó bennük, hogy szuper a minőségük még sincsenek horror árban. Sőt, mindig vannak jó kis akciók, mint aminek a keretein belül ezt a két lakkot is vásároltam, amelyekről most szólni fog a bejegyzés. 

* Nosztalgia következik! *

Régen volt egy pár colortrend lakkom. Karácsonyra kaptam kicsi koromban tőlük párat, de tényleg kicsike voltam még, olyan 8-9 éves, talán még annyi sem. Na, meg voltak régen az illatosított lakkok is náluk, abból is meg volt nekem egy. A színe egyiknek sem volt szép. Én egy zöldet rendeltem, neki is csúnya színe volt, de mai napig érzem az illatát, amikor rá gondolok. Nagyon aranyos kis illata volt. De ennek is már vagy 6-7 éve. Akkor még nem voltam mániákus lakk imádó. Na, de azóta nem is volt olyan különleges lakkjuk, amit érdemesnek láttam megrendelni...

* Nosztalgia vége! *

... Egészen idáig. A mostani lakkok közül volt egy pár, ami már egy ideje tetszik, de eddig nem vettem rá magamat a rendelésre, de nem is baj! Ugyanis szupi akció keretein belül vásároltam meg ezt a két árnyalatot. Ők pedig a Juicy és a Pout. Az akció úgy működött, hogy meg volt adva azt hiszem két oldal, amiről két terméket kellett választani és akkor csak 699 Ft-ot kellett fizetni azt hiszem. Így egy ilyen körömlakk 350 Ft-ra jött ki. :)

Na, de akkor mutatnám is a lakkokat már a duma helyett... :D

Pout


A Pout elnevezéső lakkocska egy nagyon szép nude szín enyhe rózsaszín beütéssel. Nekem személy szerint nagyon tetszik. Imádom az ilyen színű lakkokat.


Az üvegcse 8 ml lakkot tartalmaz. Elég kicsike, de az üveg formája nagyon tetszik nekem. Kis egyszerű, mégis szép.


 A lakk színe, mint már írtam nagyon tetszik nekem. 2 rétegben már elég jól fed, de véleményem szerint felfér belőle 3 is és így már tökéletes lesz.


A száradási ideje elég gyors. A 3 réteg is hamar megszárad, semmi probléma nincsen vele. Csak pár perc az egész. Fedőlakkot szerintem ajánlatos rá felkenni, mert úgy fénylik igazán, alapból nem annyira.


 A lakk állaga elég híg, sokat nem szabad egyszerre felvinni az ecsettel, mert a lakk elfolyik, így érdemesebb inkább kevesebbet felkenni egyszerre és később 3. réteget is festeni.


Az ecset kupakja elég kicsike, de annyira nem zavaró, bár egy picit nehezen áll kézre. Az ecset viszont a piciséghez képest elég széles és lapos is. Könnyű vele dolgozni.

Juicy

Erről a lakkról tökre ugyanazokat tudnám elmondani, mint az előzőről. Annyival egészíteném ki, hogy ebből elég 2 réteg is és, hogy a színét neki is nagyon-nagyon imádom! :)




 




Nektek van AVON Colortrend lakkotok?
Mi a véleményetek róla? :)




8 megjegyzés:

  1. Jaj, azok a régi Avon lakkok! :D Ezek is nagyon szépek egyébként, és ahogy láto a fedésük is jó!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép mind a kettő és a körmöd formája is nagyon tetszik. Nekem most nyáron lett először Avon lakkom, de túl is adok rajta, mert a színe nem nekem való (nem rendeltem, hanem egy csomag lakk között voltak) :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik! :)
      Hat igen, ha nem tetszik akkor kar megtartani. :D

      Törlés
  3. Én 3-4 éve rendeltem egy teal árnyalatú ColorTrend lakkot, annak sajnos pocséknál is pocsékabb volt a minősége. :( Ennek ellenére elhasználtam, mert kedvenc árnyalatomról volt szó, viszont teljesen kiábrándultam a termékcsaládból. Az elmúlt években nem is vásároltam tőlük. Ez a nude árnyalat viszont tetszik, de... nem igazán győzött meg, hogy nekem ennyit ki kéne érte adnom. Hm.. még meglátjuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, en sem szerettem sose oket, de mar reg volt colortrend lakkom es gondoltam kiprobalom, mert jokat irtak roluk. Es akcios is volt most. Nem bantam meg a vasarlast, mert szep lakkok es ezek kifejezetten nem rosszak minosegre sem. :)

      Törlés
  4. Én szeretem ezeket a kicsi Color Trend lakkokat, van is belőle egy szép pink-narancsos árnyalatom. Nem túl nagyok, de az áruk kedvező szerintem, néha szoktam belőlük választgatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En mar reg valasztgattam beloluk, de igy, hogy ez bevalt mostmar tuti batrabban fogok. :)))

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena