2015. október 24., szombat

577. bejegyzés: Born Pretty black stamping polish


Ezt a fekete nyomdalakkot a fehér társával együtt választottam a Born Pretty Store-nál tesztelésre. :)

Kettőjük előtt nem volt még "hivatalos" nyomdalakkom, szóval örülök, hogy most már van és ezt is kipróbálhattam. Igazából normál lakkok között is van olyan, amivel szupin lehet nyomdázni, csak ki kell fogni. :)


Az üveg és az ecset ugyanolyan, mint a másik lakknál. 
Az üvegcse téglalap alakú, ami tárolás szempontjából az egyik legjobb és én amúgy is az ilyet kedvelem.. Sokkal jobbak szerintem, mint az ilyen kacifántosan kialakított ilyen-olyan üvegek.. :D


Az ecset elég hosszú és nagyon vékony. Ha normál lakk lenne, akkor ez nem lenne valami praktikus festésnél, de mivel ez nyomdalakk, így engem nem zavart. 

Valóban jó volt vele nyomdázni. Nagyon szépen fel tudtam venni a mintát és nagyon szuperül pigmentált a lakk. 

Készítettem egy pár manikűrt is vele, amik nem nagy durranások, de ennyire volt időm, sajnos.


A manikűr alapja a Juditnál nyert Essence fun fairy rózsaszín lakk. Erre nyomdáztam a Born Pretty BP-L010-es azték mintás lemezéről. Fedőlakként pedig egy tollas glitteres fedőlakkot használtam. A gyűrűsujjamon pedig a mostanában már szinte szokássá vált Moyra arany homoklakkja látható. :)



A másik manikűr, ami készült, szintén nagyon egyszerű. A körmeim alapja egy Lora neonrózsaszín lakk. Erre nyomdáztam a lakkal a Born Pretty BP-L020-as csipkés lemezéről, aztán fedőlakként a Jollie France 54-es rózsaszín glitteres lakkját használtam.. Amit nem kellett volna, mert eléggé elcsúfította a manikűrt szerintem. A gyűrűsujjamra pedig szintén az arany Moyra került. :)







Ha megtetszett a lakk, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena