2015. november 2., hétfő

585. bejegyzés: 52 WNAC - Diamonds


Az 52 hetes kihívás heti témája a gyémánt. Nagyon tetszenek az ilyen körmök és szerettem volna már hasonlót készíteni. A Born Pretty Store BP-L013-as lemezén két gyémántos mintát is találhatunk, amik nagyon szupik. Ebből választottam ki az egyiket és készítettem vele manikűrt. 
Stamping decals technikát alkalmaztam. fekete nyomdalakkal felvettem a mintát, amit aztán ezüst lakkal kifestettem és fehérrel borítottam. A többi körmöm fekete és ezüst lett, "pár" kövecskét is kaptak, hogy minél ragyogóbb legyen a hatás. :)










Ha megtetszett a lemez, akkor ITT megvásárolhatjátok. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

8 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena