2015. november 4., szerda

589. bejegyzés: Born Pretty paint brush


Sziasztok!
A mostani Born Pretty teszteléses csomagomba beválasztottam egy nagyon szupi festőecsetet is. 
Rég szerettem volna már, csak sokat vacilláltam rajta, hogy mi lesz, ha mégsem olyan mint a képen és nem is lesz jó vele festeni, akkor rakhatom oda a többi közé, amik nem váltak be. De ez bevált és tényleg egy élmény festeni vele. Eddig mindig a nagyon hosszú szőrű ecsetemmel festettem, mert az volt kellőképpen vékony, de mivel elég hosszú volt, így kanyarodó dolgokat nem volt vele egyszerű meghúzni. 

(Kattintsatok a képekre a nagyobb méretért.)





Az ecset maga amúgy nagyon szép. Toll formája van és amúgy is tök olyan, mintha egy golyóstollat fognánk. Van is ilyenben ilyen toll, egyszer tesómtól ilyet kaptam karira. Az ecsetet védi egy kupak, ami leszedhető. A másik végében pedig nagyon szép kövecskék vannak. Annyira imádom a külsejét, nagyon csajos. :)



Na és akkor ilyen lenne, ha leszedjük a kis kupakot. Az ecsete nagyon vékony és nagyon pici, így nagyon megkönnyíti az apró minták festését is. Kanyarodó vonalakat is könnyen tudunk vele húzni, mert az ecset szépen követi a vonalakat.  




Na és akkor jöjjön pár, az ecsettel festett manikűr. A címekre kattintva megnézhetitek a bejegyzéseket is. :)



















Ha megtetszett az ecset, akkor ITT megvásárolhatjátok. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)








8 megjegyzés:

  1. Jónak tűnik így képek alapján is. A manikűrök pedig még mindig csodaszépek :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon meggyőzőnek tűnik, fel is írom a kívánságlistámra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt az ecsetet meg ajanlani is merem, mert valoban szuper jooo. :)

      Törlés
  3. Nagyon kis vékony, tetszik! Én a sajátjaimat kénytelen voltam kicsit megnyirbálni, hogy ilyen szép vékonyak legyenek. :D Amúgy nagyon bejön ez a piros alapon nyomdázott manikűröd. :3 Az azték mintás manid pedig továbbra is hatalmas kedvenc, de hisz ezt már tudod jól. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valoban az! :)
      Jaj, emlekszem nekem az elso ecsetem DIY volt. Egy szemhejtus ecsetebol keszitettem... Aztan kaptam a baratomtol egy 15db-os ecsetkeszletet addig abbol hasznaltam a vekony hosszu szorut. :) Jaj, az a manikur nekem annyira nem jott be, hogy le sem fotoztem. Nagyon nem tetszett a vegeredmenye.
      Nagyon orulok, hogy tetszik az aztek mintas! :3

      Törlés
  4. Gondolkodok a beszerzésén, elég jónak tűnik:)
    A manikűrök csodásak lettek, annyira ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper ecset az tuti!
      Koszonom szepen! Orulok, hogy tetszenek! :3

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena