2015. november 22., vasárnap

593. bejegyzés: Lovely luxe girl Nr. 7.


Sziasztok! 
Már elég régóta itt pihennek a számítógépemen ezek a képek a lakkról, de valamiért nem volt energiám megírni ezt a bejegyzést. Talán várni is szerettem volna addig egy kicsit még, amíg egyre jobban közeledünk a karácsonyhoz, ugyanis ez a lakk nekem nagyon ezt az ünnepet juttatja eszembe. :)

Sok-sok kép készült amúgy, szóval készüljetek fel rá! 

A lakk a Lovely Luxe girl elnevezésű limitált kiadásából való. Nagyon szeretem a Lovely lakkjait, rengeteg is van belőlük. Van olyan is, amiből kettő, mert amikor ajándékozás van mondjuk karácsony vagy szülinap, akkor az ajándékozók is gyakran lepnek meg ilyen márkájú lakkokkal. 
A limitált kiadású lakkjaikért pedig nagyon-nagyon odavagyok. Ezek szoktak a leges-legszebbek lenni. Például örökké fájni fog a szívem a Snow dust darabokért, amiket nem bánnék, ha még egyszer behoznának télre, hogy betárazhassak belőlük egy örök életre. :D

Na, de itt most a luxe girl Nr. 7.-es lakkjáról lesz szó, ami nálam igazi kívánságlistás, kinézett darab volt. Igazából, soha nincs lakkokból kívánságlistám, de most ezt igazán szerettem volna. Na, de az egy külön kirándulásnak számít itt vidéken, hogy eljussak egy Rossmann-ba, így időbe telt mire végre a kezemben foghattam. Mikor hazaértem fel is kentem és akárhányszor ránéztem karácsonyi dalok jutottak eszembe. :D


A lakk üvegének formája szokásos Lovely üvegcse, ami 8 ml-ert tartalmaz. Viszont van rajta egy kis csavar, mert a kupakra arany színű, ami nekem nagyon tetszik. Olyan elegáns érzést kelt bennem, vagy nem is tudom.. Szóval tetszik ez a különleges csomagolás. :)




A lakk eredetileg matt finisel rendelkezik, ami elég furi. Olvastam róla, hogy matt, szóval nem ért meglepetés, amikor felkentem. Bár nálam a nem matt verzió, amikor lekentem fedőlakkal, egyértelműen vitte a pálmát.


Na, itt már elhangzottak nálam az "úúú" "ááá" és "de csodálatosan gyönyörű" szavak és kifejezések. Egyszerűen elvarázsolt. 





Ugye, hogy milyen széééép?! *_____*


A lakk állaga amúgy elég sűrű és egy picit talán meg is nehezíti a vele való dolgozást. Igaz, hogy engem ez amúgy nem zavar, mert nem nagyon vagyok alapból hozzászokva a tökéletes minőségű lakkokhoz, mert olcsóbb lakkokból élek. Szóval, annyira nem zavaró ez, hogy emiatt esetleg ne szeressem a lakkot.. És a szépsége amúgy is megéri a "szenvedést". Két rétegben már tökéletesen fedett és a száradási ideje is teljesen átlagos. A tartósságáról nem tudok beszámolni, mert ezt is csak két napig hordtam eddig maximum. 


Az ecset szokásos széles Lovely ecset, amivel könnyű dolgozni. :)






Nektek van lakkotok a Luxe girl családból?
Mit gondoltok a lakkról? :)





18 megjegyzés:

  1. Úúú, hát ez instant Karácsony. <3 Egyértelmű, hogy kell! :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. Szép képek! :) Hasonló lett róla a véleményünk! :D

    VálaszTörlés
  3. Nem tetszett idáig ebből a kiadásból egyik lakk sem és mattan még most sem tetszik (bár un-blokk nem tetszik a matt finish), de ez fedőlakkal gyönyörű! *.* Be kell szereznem jövőhéten, ha Rossmann közelében járok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem jon be matt verzioban, de alapbol ugy vettem meg, hogy ugyis hasznalok ra fedot, ugyhogy tok mindegy, hogy matt e vagy sem. Fedolakkal viszont nekem is szerelem! Igazi karacsonyi darab! *_____*

      Törlés
  4. Nagyon szép! Nekem nincsenek meg ezek a lakkok, nekem is jobban tetszik fedőlakkal! Nagyon sokat fejlődött látványban a blogod, a fejléc, a háttér, a képek stb. és persze a fotók is, le a kalappal!!!! Szuper ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, koszonom szepen! Nagyon orulok, hogy ez a velemenyed! <3

      Törlés
  5. very pretty with a glossy top coat <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a lakk, bár maga a kollekció úgy egyben nem jött be - ez a furcsa matt hatás meg a csillámok nekem kicsit furcsa párost alkotnak, de fényes fedéssel máris tökéletessé tetted :) Igazi karácsonyi árnyalat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csak ez az egy arnyalat volt, ami tetszett. Ugy voltam vele, hogy ugyis hasznalok ra fedot, szoval tuti megveszem. Es fedovel csodalatos hatast kapunk! Igen, valoban nagyon karacsonyi! Imadom! :)

      Törlés
  7. Nekem is nagyon tetszik! Sokáig forgattam a kezemben a Rossmannban, de csak visszatettem. Fedőlakkal pedig nagyon szép, a matt verzió nekem sem igazán nyerte el a tetszésemet. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik! Hat igen, valamiert mindenkinek a fenyes az igazi. Csinalhattak volna egybol is olyanra. :D

      Törlés
  8. Gyönyörű árnyalat! Sajnálom, hogy nálunk nem kapható a márka. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is! :)
      Oh, sajnalom! Pedig igazan szupi lakkjaik vannak. :(

      Törlés
  9. Tényleg szép lakk, nekem is tetszik. A matt verzió is bejön, de azért fedőlakkal az igazi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik! Igen, nekem is a fenyes az igazi! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena