2016. január 9., szombat

624. bejegyzés: Rival de Loop young Glitter nails #04 million diamonds


Karácsonyra kaptam barátomtól ezt a Rival de Loop lakkot. Meg rajta kívül még 3-at, de azokról majd még a későbbiekben lesz szó. 

Nálunk a Rossmann-ban nincsen ilyen állvány, de most karácsony előtt volt egy pár darab termék kipakolva egy polcra egy kis műanyag tartóban. Látta nagyon a kis cukim, hogy mennyire örülök, hogy van és megkaptam tőle mind a négyfajta lakkból, ami fellelhető volt ott egy darabot. :) 

Az első lakk a glitter nails család 04-es darabja a million diamonds.


Az üvege kis aranyos kerek. Igaz, én jobban szeretem a szögletes üvegcséket, mert tárolás szempontjából jobb, de nem baj. Az üveg 9 ml lakkot tartalmaz. 


A lakk kinézete teljesen hű a nevéhez. Mintha tényleg millió kis gyémánt lenne benne. És mindez sok kis holo csillám mellett. Gyönyörű!




Ugye mennyire szép a sok glitter? *_____*

Az ecset sok glittert vesz fel egyszerre és egyáltalán nem folyós állagú, de nem is sűrű. Olyan pont jó glitteres lakkhoz.


Az ecsetét imádom, ugyanis lekerekített. Minden lakkhoz ilyen ecset kellene. :) Könnyű vele dolgozni.


Na, hát telibe felkenve már nem olyan szép, de kipróbálom majd a szivacsos technikával is később, úgy talán szebb lesz. :)
3 réteget kentem fel belőle a körmeimre és így teljesen fedett, mindenhová jutott glitter.







Nektek meg van ez a lakk? :)





10 megjegyzés:

  1. Nem, mert nincs nálunk Rossmann, amit vettem, azt neten meg nyaralás alatt vettem. Szuper az ecsete az RdL lakkoknak. A glitteres lakkokat én is fel szoktam kenni először 10 körömre, hogy lássam, hogy néz ki, aztán jön a többi féle felhasználási mód. Ez nagyon szép lakk, főleg télre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nalunk van Rossmann, vagyis abban a varosban ahova suliba jarok, de nagyon szegenyes a kinalat altalaban. :(
      Ennel a lakknal majd talan segit a szivacsos modszer, mert nekem igy sok a glitter.

      Törlés
  2. Nincsen meg a lakk, de szerintem is nagyon télies. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindenesetre teli lakk. Nem tudom elkepzelni nyaron a kormeimen. :D

      Törlés
  3. Nekem sincs meg. A mi Rossmannunkban is ugyanez a helyzet, hogy az ünnep előtt kerültek ki RdeL Young termékek. Sokáig nézegettem ezt a lakkot, de végül visszatettem. Azt hiszem, számomra túl glitteres, az Essence Winter? Wonderful! fedőjét megvettem, egyelőre glitterből az is elég. :D Bár, ha az nincs meg, megvettem volna ezt, azt hiszem, ez szebb. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon orultem mikot meglattam, hogy vannak hat mikor megkaptam mindet o jaj.. Meg most probaltam eloszor ilyen markaju lakkot. :)
      Igen, szamomra is tul sok a glitter, talan a szivacsos felvitellel szebb lesz a telibe hatas. Remelem. En is le akarok csapni az Essence fedore, de meg az uj evben nem voltam Rossmann-ban azelott pedig meg nem volt kint a kollekcio. :)

      Törlés
  4. I bought this one as well and layered it over a dark blue. It's beautiful :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem meg van, de olyan sűrű és nem lehet szépen, egyenletesen felkenni. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, sajnalom. :( Ezt sem igazan lehetett egyetletesen.. Sokat gurcoltem is vele. Megprobalom majd szivaccsal is a felvitelt, hatha. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena