2016. március 22., kedd

644. bejegyzés: LFP! - Tavasz



Az LFP! mai témája a tavasz. Az ötletadó pedig Ciiska volt. :)

Nagyon szeretem ezt az évszakot. Persze minden évszakot szeretek valamiért. Mindig éppen a jelenlévő a kedvencem. Haha. Bár a 3. hónap végére már mindig nagyon várom a következőt. 
A tavaszban sok mindent szeretek. Legjobban a természet ébredését. Minden nap mikor hazafelé jövök a suliból megvizsgálom, hogy nyílt e ki azon a napon valamilyen virág a kis kertünkben. Nagyon szeretem a virágokat és ilyenkor rengeteg van. Igaz még nincs az az időszak, de lassan eljön az is. A kedvencem az orgona, de arra még várni kell. :)

A manikűröm elég bonyolult, de nagyon szerettem. A három középső körmöm alapja fehér a többi kettőé pedig rózsaszín. A gyűrűsujjamra és a mutatóujjamra rózsákat festettem vékony ecsettel. A középső ujjamra pedig elkezdtem pakolgatni különböző díszeket. A kisujjam is kapott belőlük egy párat díszítésképpen. :)






14 megjegyzés:

  1. "minden évszakot szeretek valamiért. Mindig éppen a jelenlévő a kedvencem. Haha. Bár a 3. hónap végére már mindig nagyon várom a következőt." Igen, én is így vagyok :D Még jó, hogy van 4 évszak!!
    Szép mani, a rózsák csodásak és a rózsaszín lakk is remek árnyalat!! Annyira ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Meg szerencse, hogy vagy 4 fele is. Tok fura, ahol csak nyar van meg csak tel.. :D
      Koszonom szepen! :)))

      Törlés
  2. Fenséges! Mint egy igazi királynő!!!

    VálaszTörlés
  3. Igazán csodás lett és annyira egységes az egész :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon egyben van, és igazán tavaszias! A rózsák szupi-jók! Mindig csodálom hogy mennyire jól bánsz a díszítőkövekkel, és micsoda formákat tudsz kirakni és kitalálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! :)
      Van, amikor inspiralodom kepekrol, de ez most kivetelesen sajat otlet az egesz. :) Nagyon tetszenek a kovek a kormokon es nagyon sok fele van nekem ideje kezbe vennem es hasznalnom is, ha mar ennyi van. :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena