2016. július 13., szerda

681. bejegyzés: LFP! - Glam goth


Újra becsatlakozom a játék menetében az LFP!-os lányokhoz. 
Ismét azért hozom egy nappal hamarabb, mert most előreláthatólag egy ideig megint nem lesz időm, mert a házunkon teljes felújítást hajtunk végre. Aztán pedig dolgozni is megyek. Elég zsúfolt időszakjaim vannak mostanában. 

Nos, a mostani téma a Glam goth, ami Megaera ötlete volt. Az ilyen dolgok messze távol állnak tőlem, de hát épp erről szólnak a kihívások, hogy átlépjük a saját határainkat. Igaz, hogy utáltam a körmeimet már csak a színei miatt is, mert ilyenkor nyáron nagyon rosszul esnek ezek a szememnek.. Télen lehet jobban kedveltem volna. :D

A körmeimet szürkére és feketére festettem. A gyűrűsujjamra és a középső ujjamra két rétegben vittem föl a Moyra suede effect 506-os számú lakkját, a többi körmömre pedig a Lora feketéje került. A középső ujjamra kézzel festettem egy szívet, melyet egy interneten talált kép inspirált. A gyűrűsujjamra pedig egy matricát készítettem a Born Pretty Store BP-L025-ös lemeze segítségével, amit piros kövekkel díszítettem. A fekete körmeimre amúgy nyomdáztam pirossal rózsákat, de ez kb. semennyire nem látszik. 






6 megjegyzés:

  1. De nagyon jó!! Látszik a rózsa, én kiszúrtam :) Fú, nem irigyellek a felújítás miatt, mi ablakcsere és festés közepén vagyunk, festés később lesz, hát nem szeretem a felfordulást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik neked! :)
      Nalunk szombaton es vasarnap lesz ablakcsere, aztan jovoheten festes.. Csak lennenk mar tul rajta.. :D

      Törlés
  2. Brutál jó mani lett! :3 Azok a piros köveket hol szerezted be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :)
      Hu, hat mindketto tegelyes. A cseppalakusban mindenfele van, azt Gift swap soran kaptam. A masik tegelyt pedig meg 1000 eve vettem egy szazasban, abban is van mindenfele szinu. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, elég dögös lett :) látszanak azért a rózsák!Én nyáron is bírom ezeket a sötétebb színeket, bár tény hogy nem éppen az évszakhoz illőek, de hát nem baj! Kitartást a felújításhoz, mi is most fogunk festeni anyósomnál és nálunk is :o :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik! :)
      Kitartast nektek is! Ugy latszik mindenki most fogott bele a dologba. :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena