2016. augusztus 9., kedd

684. bejegyzés: LFP! - Tengerész


Sziasztok!
Újabb LFP!-s elmaradott témára alkottam ma. Nem sorban haladtam, ugyanis a matrózosat választottam ki, mert hát nyár van és valami ilyesmire vágytam most. A matrózos téma amúgy anno Barbi ötlete volt. :)

A manikűr elég sokáig készült, A kisujjamat és a mutatóujjamat pirosra festettem, a többit pedig fehérre. A középső ujjamra piros, arany és kék lakkokkal festettem kis vasmacskákat festőecsettel. A többi fehér alapú körmömet pedig kék lakkal becsíkoztam díszítőszalag segítségével. A gyűrűsujjamra kis strasszokat is felapplikáltam. 

A nagy csepp alakú díszecske a Born Pretty Store-tól érkezett tesztelésre. Nagyon kis tetszetős nekem, sok manikűrhöz illik és nem akad bele semmibe, legalábbis nekem nem volt vele gondom. Egy csomagban 5 darab van belőle. 



Ismét készítettem egy videót a manikűr elkészüléséről. :)




Ha teszik a kis dísz, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :) 


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) Szép összetett mani, tényleg jó sok munka volt vele. Ez a zene van a Spongyabobban is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen, orulok, hogy tetszik! :) Igen, valoban! Ez a dal jutott rogton eszembe, amikor leultem vagni a videot. :D

      Törlés
  2. Szuper manikűr, le a kalappal, jó kis munka lehetett megcsinálni :)

    VálaszTörlés
  3. A nagy strassz annyira nem jön be, a manikűr többi része nagyon tetszetős! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nekem sem, de azert elmegy. :D Orulok, hogy tetszik! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena