2016. augusztus 16., kedd

686. bejegyzés: LFP! - Kis kedvencek


Sziasztok!
Ismét újabb Lakkozz! Fotózz! Posztolj! pótolással érkezem. Elmaradt témám volt még a kis kedvencek, ami anno Pancsi ötlete volt. :)

Mivel én cicás vagyok elég erősen, szinte mániákus, így mindenképpen ezzel a kisállattal szerettem volna alkotni. Szerencsére Born Pretty Store BP-L025-ös lemezén több cicás motívum is található. Én az alsó sorból választottam ki a 3.-at vagy a 4.-et, nem tudom, hogy a hal külön van-e, de én csak a cicust nyomdáztam a körmeimre. Matricát készítettem belőle fekete lakkal és fehér alapra applikáltam föl a gyűrűsujjamra. A többi körmömön az alap a Moyra sea salt rózsaszín Calypso lakkja. Ehhez a különleges lakkhoz szerintem már nem is kellett több díszítés, éppen elég volt ennyi. :)


És egy videó is készült ismét. :)




6 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena