2017. június 20., kedd

734. bejegyzés: Póni és unikornis hadjárat


Sziasztok!

Visszatérésem első bejegyzése sok-sok póniról és unikornisról fog szólni. Nagyon divatba jöttek most ezek a minták meg hát ugye aranyos is, úgyhogy a Born Pretty Store-tól legutóbb egy ilyen lemezt kértem tesztelni. Egy Harunouta lemezről van szó, ami a L045-ös számot viseli. ITT megnézhetitek. A lemezen amúgy rengeteg olyan minta van, amit imádok és imádnivaló manikűröket lehet vele készíteni! :) Most megmutatom nektek azokat a manikűröket, amiket én készítettem vele.


Időben igazából ez a legfrissebb manikűr, tegnap készítettem. A körmeim ismét ilyen csutkák, mert sikerült borotvával belekapnom... A körmeim alapja az Essence Wild white ways. A középső körmömre került a kis póni, amit nyomdamatricaként festettem ki. A gyűrűsujjamra pedig került egy kis rózsaszín (nem tudom minek nevezzem ezt az izét, talán pehely, vagy flitter) díszítés. 




A következő manikűrön már unikornis látható. Szintén stamping decal technikát használtam. A körmeim alapja az AVON pastel pink lakkja. A gyűrűsujjam ez esetben holografikus por díszítést kapott. A nyomdázást amúgy sikerült teljesen elkenni a fedőlakkal... A ronda körömágyakért pedig elnézést, de soha ne vágjátok ki a körömágyatokat a félév legnehezebb vizsgája előtt! :D




Ez a manikűr ez előzőből indult ki. A gyűrűsujjamon meghagytam a holoporos díszítést és erre az ujjamra készítettem nyomdamatricát. A többi körmöm alapja egy kék Golden Rose lakk. Itt még mindig ronda a körömágyam és véletlenül befestettem az egyik unikornis nyakát is... De ezt elnézem magamnak, ilyen feszültségteljes időszakban ez nem is csoda. :D




Nekem pedig ez a személy szerinti kedvencem. A körmeim alapja az AVON Mint to be lakkja. A középső ujjamra került a nyomdamatrica. A gyűrűsujjam pedig csillámos díszítést kapott. Szerettem nagyon ezt a manikűrt, imádtam a színeit. :)









Ha tetszik nektek valamelyik minta, akkor ITT esetleg meg tudjátok rendelni a lemezt. Ha pedig használjátok a kuponkódom (MFSQ10) lejön 10% a vásárlásotok összegéből. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos manik, bár én nem vagyok oda az unikornisért, de hát ez az én bajom :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena