2014. július 3., csütörtök

200. bejegyzés: Új lora lakkjaim :)


Mint már említettem nagyon szeretem az új kiadású Lora lakkokat. Van egy pár a régi fajtából is, de azok közel nem olyan jó minőségűek, mint az újak. Számot sajnos nem találtam rajtuk. :)
Egy fehér és egy színes-glitteres lakk került a tulajdonomba. A boltban csak belőlük volt, meg még talán egy rózsaszín és egy kék.. De ők jobban tetszettek. :) Egy százas boltban vettem őket 200 Ft-ért, ami ennyi pénzért nagyon, de nagyon megérte! :D


A fehér lakkot azért vettem meg, mert a másik már elfogyott.. De életem egyik legjobb döntése volt! Ez a fehér lakk csodásan fed, ami eléggé ritka. Két rétegben már tökéletes. Eléggé hamar is megszárad, nincs vele probléma. Az ecsete is elég széles, könnyű vele dolgozni.. Tartósságáról annyira nem tudok mit mondani, mert kb. 2 napig volt a körmeimen eddig. :) Ha lesz még a boltban, ha arra járok, tuti veszek még belőle tartalékba is. :)


Őt pedig azért vettem meg, mert üvegben is elég különlegesnek látszott. Nagyon imádom, rengetek kicsi kis mindenféle színű csillámocska van benne. Neki is ugyanazok a tulajdonságai vannak, mint a másiknak. A száradási ideje megfelelő. Az ecsete széles, így könnyű vele dolgozni. Sok csillám tapad az ecsetre így a körmön mindenhová kerül belőle, de néha terelgetni is kell őket, hogy oda menjenek ahová akarjuk. De ennyi negatívum van, amit eltudnék mondani. :)

Készítettem is velük egy manit. Nagyon csodásan mutatnak egymással. Kedvenc könnyen elkészíthető manikűröm lett ez. A fehér a mutatóujjamra, a középsőujjamra és a kisujjamra két rétegben van felkenve. A gyűrűsujjamra és a hüvelykujjamra csak egy réteg van a fehérből, a glitteresbőlpedig kettő. :)






Meg van nektek valamelyik lakk?
Melyik tetszik nektek jobban?
Szeretitek ezt a márkát? Mi a véleményetek róla?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena