2014. július 3., csütörtök

201. bejegyzés: Lora lakkos mani továbbfejlesztve :)


Az előző bejegyzésben szereplő manit kicsit továbbfejlesztettem. Nem változtattam a meglévőn semmit csupán annyit, hogy a csillámos lakkból csak egy réteggel kentem fel. :)
Van egy mappám a számítógépemen, ahová azokat a képeket gyűjtöm, amin olyan manikűrök szerepelnek, amiket egyszer el szeretnék készíteni. Nagy gondolkozásba estem, mert a mani első része már kész volt, így olyat akartam választani, amin a gyűrűsujj és a hüvelykujj más mint a többi. :)

Őrá esett a választásom:

A képet Instagram-on találtam. :)

A színeket változtattam meg az egészben, meg azt, hogy az "I" betű és a "love" felirat mellé festettem két szívet. Na meg a kisujjamon a "you" feliratot kicseréltem egy "P" betűre. Ez a barátom nevének a kezdőbetűjét takarja. :) A kisujjamon a körmöm olyan picike, hogy szerintem a "you" felirat ki se férne rá... :D :(
Nagyon szerettem ezt a manit hordani, azt hiszem 3 napig rajta is volt a körmeimen, ami nálam fura, mert max. 1 napig szoktak. :)

Ez pedig az én verzióm: 







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena