2014. július 3., csütörtök

202. bejegyzés: Júniusi haul :)


A hónapban kapott/vett dolgaim igazán vegyesre sikerültek. Valamin mondjuk biztosan kihagytam, mint általában.. :D
Ebben a hónapban nem olyan sok lakk került a birtokomba. De nem is baj, mert már igazán szünetelnem kéne a vásárlással. Nagyon sok olyan lakkom felhalmozódott, amit még kipróbálni is alig érkeztem.
Nyárias ruhákból is kellett vásárolni, igaz az idő nem a legjobb mostanában hozzá, de csak megjavul majd. :(

Az egyik helyi kínaiban tök jó leárazások voltak/vannak. Vettem is két felsőt 790 Ft-ért és egy szoknyát 500 Ft-ért. Ennyiért szerintem mindegyik teljesen megérte. :)


Ő 790 Ft-ba került. Nagyon tetszenek most a csipkés dolgok. És ennek a felsőnek az egész háta teljesen csipke, bár nagyon aggódok, hogy hamar tönkre fog menni.. Kiszakad hátul a csipke vagy valami, mert nagyon könnyen kitud. :/ A mellrésznél is van egy kis cuki csipke díszítés. Nekem nagyon tetszik. És ennyi pénzért teljesen megérte. :)


Ezt a felsőt is 790 Ft-ért vettem. Egy sima fehér póló a nyakrésznél szép színes kis gyöngyökkel. A háta viszont csak sima fehér. Kis aranyos, és kényelmes is. :)
Szerintem tökre összeillenek az új Lora színes-glitteres lakkommal. :3


Ezt a szoknyát 500 Ft-ért vettem. Elől cipzáros és kis rojtok vagy mik vannak rajta. Hátul pedig csak sima. Szerintem teljesen megérte azt az 500 Ft-ot. :)))

És jöjjenek a lakkok !! :D


Az új Pretty lakkjaimról már láthattatok tesztet ITT :)


Őket is említettem már egy bejegyzésben, amit megnézhettek ITT. A három kis lakk egy szettben kapható. körömreszelővel együtt. Mindössze egy fontért. :)


Róluk is ITT írtam már részletesebben. Őket is Angliából kaptam tesómtól. Az egyik egy csodálatos csillogós bordó lakk. A másik pedig egy lila mágneses lakk. :)


Róluk még eddig nem írtam a blogon. A Lemax colour lakkot anyuéktól kaptam. Ukrajnában vették magyar pénzbe átváltva 155 Ft-ért. Nagyon szépen fénylik a körmön és a színe is szép. :)
A CR lakkot pedig egy kíniban vettem 350 Ft-ért. Ez a lakk valami csodálatosan gyönyörű. Egy homoklakkra emlékeztet, ami lila ezüst csillámokkal. Az üvegen nem írják, hogy az lenne, de tök olyan és tök érdes is.. Na mindegy, a lényeg, hogy gyönyörű. :)


Még egy ilyen cuki kis tükröt is hozott nekem tesóm az európai körútról. :) Régóta szerettem volna egy olyan kis tükröt, amit bárhová magammal vihetek, csak soha nem volt szembe, hogy vegyek. :)

Ha bármelyik lakkról szeretnétek tesztet akkor írjátok meg nyugodtan hozzászólásban és majd hozok róluk! :))

Ti szoktatok kíniba vásárolni?
Meg vagytok elégedve az ott kapható dolgokkal?

2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena