2016. augusztus 8., hétfő

682. bejegyzés: Egy kis személyes...


Nos, ebben a bejegyzésben az elmúlt fél évemről szeretnék nektek beszámolni.. Elég tartalmas volt és sikerélményekkel teli. :)




Az első dolog, ami januárban történt az a fogyókúra elkezdése. Igaz, azóta már nem edzek rendszeresen és annyira az étkezésre sem figyelek, mint a Januári, Februári és Márciusi hónapban. Március után már az érettségi elvette tőle az időt. Abbahagytam, de így is sikerült megszabadulnom 10 kg-tól és azóta sem sikerült visszaszedni egyet sem. 

Ami még szintén januárban történt az a tanítói alkalmassági vizsgám sikere. Na, hát igen.. Ennek is van egy külön története. Kb. november elején rájöttem arra, hogy valamit kezdeni kell az életemmel.. Műkörmös akartam lenni, el akartam végezni a szakmát, de ez lehet nem lett volna a legjobb döntés, így úgy döntöttem, hogy tovább szeretnék tanulni. Sok döntésem már nem volt, emelt érettségire nem tudtam volna felkészülni egy fél év alatt, így olyat kerestem, amit szeretnék és csak középfokú követelmények vannak. Nos,szóval úgy döntöttem, hogy tanítónéni szeretnék lenni. Kicsi korom óta szerettem a tanítást, már a babáimmal is mindig ezt játszottam. Türelemmel is rengeteggel rendelkezem, szóval szerintem menni fog a dolog. 
Na.. Az alkalmassági vizsgára véletlenül jelentkeztem, mert (elő)alkalmassági volt, én pedig azt hittem kötelező, így beadtam a jelentkezési lapomat. Nem éreztem magamat felkészülve, de sikerült átmennem. :)




A következő lépés már az érettségi volt, ami miatt nagyon féltem, de végül a sok tanulás meghozta a gyümölcsét. A 91% magyar érettségivel és a 80% történelem érettségivel duplázással szereztem 342 pontot, amihez még csatlakozott a hátrányos helyzetért járó 40 pontom, ami összesen már 382, ami bőven elegendő volt a Nyíregyházi Egyetem tanító szakjára, ahol a ponthatár 284 volt. :)


Nos, hát ezek a dolgok nagyon elvették az időmet a blogírástól, sőt még a körömfestéstől is. Az utóbbi időben pedig a házunk felújítása: ablakcsere, festések stb.. Bár, mivel már szeptembertől én is kollégiumba költözök egyik csemete sem fog már itthon lakni. A két testvérem már a gimnáziumot is kollégistaként járta. :) Igazából félek egy kicsit a költözéstől, de hátha megszokom majd hamar.

Amit még meg szeretnék említeni, az az AVON játékán való nyerésem. Tudom, hogy ez nem valami nagy dolog, de én nagyon örültem neki és sikerélménynek számítom a dolgot. :) Még nem az összes manikűrt mutattam meg a blogon, ami a játékra készült, de hamarosan ezeket is pótolom, az LFP!-s fordulókkal együtt. :)



Nos, remélem tetszett nektek ezt a kis szösszenet. És attól függetlenül, hogy én nem írtam, attól más blogokat végig figyelemmel tartottam az inaktív időszakaimban is. :) 

Veletek mik történtek az elmúlt időben?


11 megjegyzés:

  1. 10 kg? Gratula. Sosem szoktam azon gondolkodni, ki hány kg, szóval meglepett a dolog :)
    A tanító szak jó lesz, később még mindig lehetsz műkörmös is, de az a helyzet, hogy nálunk szinte minden sarkon van vagy egy fodrász vagy egy műkörmös, nagyon durva, nem tudom, hogy élnek meg. A tanítóság, ha valaki komolyan veszi, egy életforma, hivatás, nem az van, hogy leteszed a lantot 4-kor, mert készülni kell másnapra, mindig szervezkedni, szóval nem egy irodai meló, kreatív szakma és jó idegrendszer kell mindenekelőtt. Másrészről meg lesz egy jó diplomád akkor is, ha nem tanítóként fogsz elhelyezkedni :)
    A festést ne is említsd, még félben vagyunk az ablakcserével, mikor két szoba készen lett, akkor kitaláltuk, hogy legyen a többi helyiségben is kicserélve, most az is megvan, még redőny kell, aztán jön a festés, bele sem gondolok.
    18 évesen költöztem el én is otthonról, meglátod, jó lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, koszonom! :)
      Igen.. Epp ez az, hogy millio mukormos van. Aztan, amikor elegge megertettem fejben, hogy ez nem lesz jo nekem, gyorsan osszeszedtem magam.
      Valoban nagyon tetszik ez a szakma. Tenyleg sok kreativitas kell hozza es rengeteg turelem es jo idegredszer. Ezeket a tulajdonsagokat azert valamennyire latom magamban. Ugy erzem kepes leszek ra. :)
      Mi mar vegeztunk az ablakokkal es a festessel is. Meg a radiatorokat kell visszaszerelni es egy par szekrenybe meg visszapakolni. Kivultol pedig meg most fog kovetkezni a festes, szoval redony meg itt sincs. Kitartast a tovabbiakban! :)
      Hat remelem, hamar meg fogom szokni a dolgot.. :D

      Törlés
  2. Gratulálok a sikereidhez,kitartást a továbbiakban is! :)

    VálaszTörlés
  3. Hű gratulálok! A fogyihoz, az érettségihez a pályválasztáshoz! Ez igen!
    Hogy sikerült keadnod ezt a sok kilót? Én us pártól szeretnék megszabadulni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen Lolli! :)
      Hat ez erdekes, mert amugy konnyen leszaladtak.. Minden nap tornazgattam itthon egy edzesterv alapjan. Bar az etkezesben rengeteget valtoztattam es ezt nagyjabol sikerul is tartani. A cukros uditoket teljesen lecsereltem sima vizre, egy ideje mar altalaban csak azt iszom. Nem ettem kenyeret, ha igen akkor is teljes kiorlesut, bar inkabb puffasztott rizsre csereltem vagy zoldseget ettem azzal, amihez azelott kenyeret ettem. A sulis kajamennyisegemet is lecsokkentettem a felere. Mert volt olyan idoszak, amikor egyfolytaban ettem.. Na, ezzel alltam le nagyjabol. Nagyon nehez volt leszokni az allando chipsezestol meg a kolarol, de sikerult. Ezek helyett most mar gyumolcs es zoldseg van, na meg viz. :D

      Törlés
  4. Jó volt olvasni ezt a bejegyzést! (-: Én is gratulálok a sikerekhez! Én is úgy gondolom, jobb szakmát választottál a műkörmösnél. Legalábbis mifelénk is elég sokan vannak már, azt hiszem eléggé telített ez a szakma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon orulok, hogy terszett! Koszonom szepen! :)
      Igen, rengeteg van. Szerencsere meg idejeben meggondoltam magam. :)

      Törlés
  5. Én is nagyon gratulálok a sikereidhez Noémi! ezek szuper eredmények!! örülök neked! :) elhiszem, hogy nem volt könnyű neked ez az időszak, úgyhogy remélem most nyáron van lehetőséged arra, hogy kipihend :) sok sikert és kitartást a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
  6. Olyan jó volt olvasni a bejegyzést! :) Kb annyi idős voltam, mint most te, mikor én is fogyózni kezdtem, nekem 8 kg-től sikerült megszabadulni, baromi jól éreztem magam utána, de aztán nekem is jött az érettségis év, és szép lassan visszajött minden. :( Nagyon drukkolok, hogy veled ne így legyen!
    A tanítást teljes mértékben megértem. Én is ugyanezt csináltam: babák négyes-ötös csoportokban felöltetve a kanapén, fotelben, ezek voltak az osztálytermek. Én meg 10 percenként mentem egyikből a másikba, én voltam a tanítőnő, később már tanárnő és mindenféle tárgyakat oktattam nekik. :D Nekem is mindig ez volt az álmom, így pontosan tudom, milyen érzés lehet elérni. Nagyon örülök, hogy bejutottál és kívánom, hogy sikeresen vedd az akadályokat. Biztos vagyok benne, hogy kiváló tanítónéni válik majd belőled!
    A költözéstől én is féltem. Emlékszem, azt sem tudtam, hogy forduljak az autóban, mikor unokatesóm szállított fel a sok cuccal Kolozsvárra, hogy ne lássák a szememben a könnyet. De csak az elválás és az első éjszaka volt nehéz, aztán a Kolozsváron töltött idő minden napját imádtam. Sajnáltam, mikor haza kellett jönnöm. Szóval fel a fejjel, nem lesz gond a kollégium sem! Ha szerencsés vagy, olyan szobatársakat kapsz, akikkel életre szóló barátság fog szövődni. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena