2016. augusztus 8., hétfő

683. bejegyzés: Manikűrvadász 27.


Újabb fordulóval jövünk ma a Manikűrvadászban, immáron a 27.-el. Ezúttal Bella, a háziasszony Zsebboszit sorsolta ki páromnak. Boszi blogját indulása óta ismerem és szeretem. 

Mindenképpen valami színes, átmenetes manikűrt akartam választani, mert már lassan egy hónapja nem festettem körmöt, de tegnap már végre neki tudtam ülni és ki szerettem volna élni a vágyaimat. :D Így ERRE a manikűrre esett a választásom:


A kettőnk manikűrjében viszont végül csak annyi lett a közös, hogy átmenetes, élénk és fekete a minta. Én citromsárgából, narancssárgából és zöldből készítettem átmenetet, viszont függőlegesen. Erre kentem egy kis "sellőport", aztán még nyomdáztam is a Born Pretty Store BP-L024-es lemezéről, amit most kaptam tesztelésre.




Készítettem egy videót is, amin végignézhetitek, hogyan készült a manikűröm. :)





Ha tetszik a minta, akkor a lemezt ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

18 megjegyzés:

  1. Jó kis manikűrt választottál! ^.^ Érdekes látni, hogy téged mire inspirált - igazán szép lett a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, igazán szép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a Te verziód is! (-:

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű színátmenet, szépséges mintával! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindkettőtök manija nagyon tetszik! Boszié inkább dögös, míg a tiéd kis bájos lett, és jó élénkek :) A videó is szuper, azért ebből látszik mennyi munka is van 1-1 szebb manival. Nagyon szeretem az alkotásaid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! Nagyon orulok, hogy tetszenek! :)
      Igen, van ami orakig is eltarthat. :D
      Es nagyon orulok, hogy szereted az alkotasaim!!! :)))

      Törlés
  6. Szuper videó lett és mesés a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Videót sajnos csak otthon tudok nézni, de majd pótolom. Egy hónapig nem festettél körmöt?? Egyszínűre sem? Színtelenre sem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! :)
      De volt egy kis csalas, mert vettem egy koromlakkot es azt kiprobaltam, ennyi. :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena