2014. május 24., szombat

177. bejegyzés: I love you!



Barátomtól kaptam egy új ecsetkészletet és ezzel a manival próbáltam ki az egyik ecsetet. Nagyon szeretek a körmeimre valamiféle szöveget írni. Mindenhová az "I love you" feliratot szoktam írni.. Az összes iskolás füzetem és könyvem ilyenekkel van tele..  Szóval kifestettem a körmeimet az AVON asap pink lakkjával. A mutatóujjamra került az " I " betű, a középsőujjamra a "love", a gyűrűsujjamra pedig a "you" felirat. A kisujjamra festettem egy végtelen jelet. A hüvelykujjamra pedig egy nagy szívet. :) És mindezt lefestettem egy miss sporty csillámos lakkal. :)






2 megjegyzés:

  1. ú,szöveget nem tudnék ilyen szépen rajzolni! nagyon klassz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokat gyakoroltam.. Meg persze az ecseten is múlik. :) Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! :3

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena