2014. május 26., hétfő

178. bejegyzés: 100 happy days VIII. :)


Már az utolsó előtti előtti adaggal jövök most nektek, ami azt jelenti, hogy ezen a kihíváson mindjárt túl vagyok, de szerintem lehet újra fogom kezdeni, ha végezte, mert nagyon élvezem. :)

71. nap: "Esik eső, süt a nap, paprika Jancsi mosogat." Régen, amikor egyszerre sütött a nap és esett az eső anyuék megtanították nekünk ezt a kis mondókát és mindig ezt énekeltük. Na meg persze ilyenkor jelennek meg a szivárványok, amik egyenesen gyönyörűek tudnak lenni. :)


72. nap: Osztálykiránduláson voltunk. Első nap barátnőmmel fényképeket csináltunk a szálláson, ami Dédestapolcsányon volt. :) És igen.. a magasságom ezen a képen is bevirít.. :D


73. nap: 2. nap voltunk plázázni Egerben. McDonald's-ban jártunk. Volt, aki mozizott, de aznap pont nem adtak jó filmeket. :(


74. nap: 3. nap Szilvásváradon volt túránk. Az útvonal az Ősember barlangjába vezetett, ami engem nagyon kikészített.. Nem vagyok egy sportember.. Útközben pedig ezt a szép tavacskát láttuk. :))


75. nap: Egy újabb vihar és egy újabb szivárvány. :))


76. nap: Barátommal reggeli mesézés volt. Imádom a Spongyabobot. :$


77. nap: Barátnőmmel fényképezkedős napot tartottunk. :)


78. nap: A kiscicáink növögetnek. Annyira édesek. Imádom őket. :)


79. nap: Futórózsa a házunk kerítésén. Olyan szépen ráfutott a kerítésre. Nagyon szeretem a rózsákat, tele van vele a kertünk. Anyuci virágimádó így most az egész kertünk olyan, mint egy botanikuskert. De nem baj, mert nagyon szép. :)


80. nap: Érnek a finom gyümölcsök is már. Napozni is lehet. És finom hideg turmixokat inni. :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek. :D Egerben lakom, és nem találkoztunk?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :Dd Hat ugy latszik. :( :D Eletemben most voltam ott masodszor.. Biztosan jo lehet ott lakni. :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena