2015. február 3., kedd

399. bejegyzés: Random NAC - Gradient


Februárban mindössze 2 kihívás lesz folyamatban, ezért csatlakoztam még egyhez instagramon. Igaz ez elég sűrű, mert 3 naponként kell kiraknunk az elkészült műveket, de mivel ezen a héten már végig itthon leszek, mert lebetegedtem lesz időm sokat festegetni. :)
Mivel ma találtam rá a kihívásra, ezért az elsején posztolandó manit és ma tettem közzé Instagramon is és itt a blogon is.
Az első téma a színátmenet volt. Már egy ideje ki akartam próbálni ezt a függőleges színátmenetet és most itt volt rá az alkalom. 5 lakkból készítettem az átmenetet:
- Golden Rose with protein 329
- Moyra gel look 912
- Sissi 32
- Sissi 46
- Dor (nincs szám)
És két glitteres fedőlakkot is használtam:
- Sissi 60
- Myriam 49










Hogy tetszik nektek a mani?
Ti próbáltátok már ezt a fajta átmenetet? :)



8 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena