2015. február 4., szerda

400. bejegyzés: Pink & Silver


Mivel most sok időm van, így megmutatom most azokat a manikat nektek, amiket eddig nem volt alkalmam posztolni. :)
Ezt a manikűrt két lakkal készítettem. Mind a kettő lakkot a nővéremtől kaptam még anno karácsonyra. Nagyon imádom őket. Ezeket a körmöket viseltem karácsonykor is, 25-én. :)
A rózsaszín lakk a DaLida márkát viseli és a 06-os számot. Soha nem hallottam még erről a márkáról. Amikor Ukrajnában voltunk ott néztem ki az egyik boltban, de nem vettem meg, mert anyuval összefogott a tesóm, hogy nem kapom meg akkor, csak majd tőle karira. :'Dddd A lakk amúgy egy kicsit csalódás volt, mert elég furi állaga van. Talán nagyon sűrű. Másba nem igazán tudnék belekötni, mert az én elvárásaimnak tökéletesen megfelel. Elég gyorsan is szárad. Kaptam amúgy belőle egy barna színűt is, annak az állaga teljesen más. Nem olyan sűrű. :)
Az ezüstös lakk a Malva Cosmetics 16-os számú lakkja. Ezt is tesómtól kaptam és ez is Ukrajnából való. Amikor kint voltunk vettem magamnak egy ezüst ugyanilyen lakkot ebből a márkából. Amúgy a kettő nagyon hasonlít, csak ennek van egy kis rózsaszín beütése. Mindkét lakk hatalmas szerelem számomra. Egy kicsit homoklakknak is mondhatóak, bár annyira nem érdesek. Egyszerűen tökéletesek. Amúgy erről a márkáról sem hallottam még ezelőtt. De amikor veszek valamilyen lakkot és még nem hallottam ilyenről, akkor mindig utánanézek az interneten. :))








Nektek hogy tetszenek a lakkok?
Ismeritek valamelyik márkát? :)



2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena