2017. január 27., péntek

721. bejegyzés: Born Pretty Store holografikus por


A BPS-től kaptam karácsonyra egy kis csomagot ajándékba, melynek ez a tégely holografikus por is a része volt. Azért mutatom meg nektek, hogy hátha kíváncsi rá valaki, hogy milyen. Én is vágytam már egy ilyenre, amikor megjelentek, fontolgattam is a vásárlást, de szerencsém volt és benne lapult az ajándékaim között, úgyhogy nagyon örültem neki. :)


ITT megnézhetitek a terméket, róla lenne szó. A tégelyben 0,5 gramm van a porból. Egy visszazárható kis zacsiban érkezett egy felapplikálásra alkalmas kis szivacsos ecsettel.

Készítettem vele egy manikűrt is:




Nos, a képekkel nem tudtam lefotózni azt a hatást, ami van neki, hiába próbáltam többféle fényben is. :/ A gyűrűsujjamra applikáltam fel a port. Először egy réteg fedőlakkba szórtam bele, aztán még egy réteg fedőlakkot kentem fel és abba is szórtam még egyszer. A többi körmöm alapja az Essence Miss universe. A gyűrűsujjamra pedig festettem egy kis geometriai formát a BPS ezüst nyomdalakkjával vékony ecsettel. :)

Összességében tetszik a por, örülök, hogy kipróbálhattam, bár egy kicsit nagyobb szerelmet vártam kettőnk között. :)

4 megjegyzés:

  1. én arany színűt szereztem be, de még nekem sincs meg a szerelem :D de majd idővel, ha megtanulom használni <3 nagyon szép manit készítettél vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azota mar megtanultam hasznalni es mar nagyon szeretem. :)

      Törlés
  2. Nagyon szépnek néz ki a por a képeken! És a mani is jó lett!! (-:

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena