2017. január 30., hétfő

722. bejegyzés: ManiCute - Kedvenc szín


Sziasztok!
Az a megtiszteltetés ért, hogy én is csatlakozhattam a ManiCute-os lányok csoportjához. Régóta figyeltem már a munkáikat, alkotásaikat és mind nagyon ügyesek. Remélem én is megállom majd a helyem ebben a kis csapatban. :)

Az első téma, amihez csatlakozhattam a kedvenc szín volt. Nos, hát az én kedvenc színem - ami igazán megosztó, mert hát nézhetjük úgy is, hogy nem is szín - a fehér lenne. Mind öltözködésben, lakberendezésben körmökön és a világ dolgaiban is ez a kedvencem. Nem beszélve arról, hogy a fehér az minden színt világosabbá, vidámabbá tesz. A körmeimen is ezt a színt alkalmazom a legtöbbször, általában ez szokott lenni az alap, de a csak sima fehér körmöknek is nagy szerelmese vagyok.

Ebben a manikűrömben is a gyűrűsujjam kivételével az alap fehér, a Born Pretty Store fehér nyomdalakkját használtam erre a célra, mely tökéletesen meg is felel rá. A festések alá általában fel szoktam kenni a Lovely egyik körömerősítőjét. A gyűrűsujjamon szerettem volna egy "negative space" hatást elérni, de a körömerősítőt itt is használtam, sőt miután rányomdáztam a mintát a Born Pretty Store BP-L024-es lemezéről fölkentem belőle még egy réteget a nyomdázásra, amit aztán átfestettem egy vékony ecsettel, hogy erőteljesebb legyen a minta. A középső ujjamra pedig készítettem még egy kis díszítést ezüst kövecskékből. :)






16 megjegyzés:

  1. Ó de szuper, a fehér tényleg csak jó választás lehet mindenben, szóval kész főnyeremény, hogy ez a kedvenced is. :) A manikűr nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tenyleg szuper szin, mindenhez megy. Koszonom szepen! :)

      Törlés
  2. Igazán szép a manikűröd! A fehérrel sosem lehet hibázni, megértem, hogy ez a kedvenced :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Még esküvői maninak is tökéletes lenne! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! Hat igen, az eleganciaert oda vagyok. :)

      Törlés
  4. Nagyon csinos lett, a fehér univezális választás. :3

    VálaszTörlés
  5. nagyon szeretem a fehéret én is, de még keresem az igazi fehér lakkot, nekem mindegyik foltos, csíkos lesz :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Born Pretty Store feher nyomdalakkja, ami teljesen tokeletes alapnak, csak nagyon keves van benne.. Azota mar kiprobaltam az Essence Wild white ways-et az is szupi es elerhetobb is. :)

      Törlés
  6. Nagyon szép, elegáns! Üdv a kis csapatban :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett!! A fehéres árnyalatok nekem is nagy kedvenceim, a fehér sajnos nem áll jól, kísértetszínem van tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! Nekem sem allnak jol, de ettol fuggetlenul szeretem. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena